Powrót celebrytki do TVP. Poprzedni program oglądał się lepiej

Powrót celebrytki do TVP. Poprzedni program oglądał się lepiej

Dodano: 
Barbara Kurdej-Szatan
Barbara Kurdej-Szatan Źródło: PAP / Stach Leszczyński
Wyniki oglądalności nowego programu z udziałem Barbary Kurdej-Szatan nie dorównują notowaniom TVP sprzed roku.

Barbara Kurdej-Szatan zniknęła z telewizji publicznej i serialu "M jak Miłość" niecałe trzy lata temu. Nazwała wówczas Straż Graniczną "mordercami", czym wywołała powszechne oburzenie. Przed wybuchem głośnej afery prowadziła liczne programy na antenach publicznego nadawcy, m.in. "The Voice of Poland", "The Voice Kids" czy "Kocham Cię, Polsko!", a także koncerty okolicznościowe organizowane przez TVP.

Barbara Kurdej-Szatan wróciła do TVP

Kurdej-Szatan zdecydowanie skorzystała na zmianie władzy w TVP. Już w kwietniu pojawiła się jako gość "Pytania na śniadanie" TVP 2, a pod koniec maja poprowadziła koncert TVP "Nie ma jak u mamy". Na scenie towarzyszył jej mąż. Otrzymała również posadę prowadzącej nowy format rozrywkowy z udziałem gwiazd – "Cudowne lata".

Formuła nowego programu przypomina trochę show "Kocham Cię Polsko!". Uczestnicy są dzieleni na dwie drużyny – boomerów, którą zasilają muzycy, sportowcy, aktorzy, kabareciarze, dziennikarze i osobowości medialne, oraz milenialsów, w skład której wchodzą popularni influencerzy, aktorzy i wokaliści młodego pokolenia.

Program miał pierwotnie ukazywać się w TVP 2 w piątki o godz. 20.45 począwszy od 6 września. Jednak, po aktualizacji ramówki, emitowany jest w niedziele o godz. 16.10. Pierwszy odcinek widzowie zobaczyli 8 września.

Wyniki programu mówią same za siebie

"Cudowne lata" zajęły w ramówce TVP2 miejsce teleturnieju "Tak to leciało!". Program, którego nową edycję po raz pierwszy poprowadzi Kacper Kuszewski, będzie z kolei emitowany w czwartki o godz. 20.45 począwszy od 12 września.

Jak informują Wirtualne Media, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement, pierwszy odcinek programu prowadzonego przez Barbarę Kurdej-Szatan w TVP2 przyciągnął przed ekrany średnio 601 tys. odbiorców, co dało stacji udział w rynku na poziomie 7,82 proc. w grupie wszystkich widzów i 6,35 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Dla porównania, emitowany w tym samym czasie antenowym, ubiegłej jesieni w Dwójce teleturniej muzyczny "Tak to leciało!" obejrzało średnio 837 tys. widzów, co dało TVP2 10,2 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 7,48 proc. w grupie 16-59.

Czytaj też:
Pary jednopłciowe we flagowym show TVP? "Widzę taką szansę od początku"
Czytaj też:
Debiut nowych gwiazd w kultowym show TVP. "Poziom obraża widza"

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: Wirtualne Media