Nowy program w prawicowej stacji. Wyniki mówią same za siebie

Nowy program w prawicowej stacji. Wyniki mówią same za siebie

Dodano: 
Dziennikarka Marta Kielczyk
Dziennikarka Marta Kielczyk Źródło: PAP / Wojciech Olkuśnik
Niedawno wystartowała nowa śniadaniówka wPolsce24. Opublikowano pierwsze wyniki oglądalności programu.

W październiku 2024 roku, po nieco ponad miesiącu od startu, z ramówki wPolsce24 zniknął śniadaniowy format "Poranek". Ze stacją pożegnała się wówczas również Małgorzata Opczowska, która od 2 września, codziennie o godz. 7.00, witała widzów w programie. Formuła programu była zbliżona do popularnych śniadaniówek. Oprócz tematów politycznych i gospodarczych pojawiały się w nim też kwestie społeczne i lifestylowe. "Poranek". Powodem takiej decyzji miały być niezadowalające wyniki oglądalności.

"Budzimy się" to nowy poranny format telewizji wPolsce24. Widzowie stacji mogą go oglądać od ponad trzech tygodni. W śniadaniówce pojawiają się m.in.: Marta Kielczyk, Jacek Łęski, Anna Pawelec, Rafał Porzeziński, Adam Giza czy Marta Piasecka. Teraz opublikowano pierwsze wyniki oglądalności formatu. Jak wypadł?

Nowa śniadaniówka telewizji wPolsce24. Wyniki mówią same za siebie

Poranne pasmo wPolsce24, pod nazwą "Budzimy się" zadebiutowało w tej stacji w poniedziałek 27 stycznia. Wcześniej w tym czasie emitowany był program "Poranek". Od tej pory, nową śniadaniówkę można oglądać codziennie między godziną 7.00 a 10.00.

Portal Wirtualne Media opublikował pierwsze wyniki oglądalności formatu. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, po trzech tygodniach misji "Budzimy się" ogląda średnio 52,4 tys. widzów. To przekłada się na 1,39 proc. udziału stacji wPolsce24 w telewizyjnym rynku wśród ogółu widzów, 0,57 proc. w wieku 16-49 oraz 0,79 w grupie wiekowej 16-59.

"Emitowany od niemal miesiąca program największą widownię gromadzi w soboty. Trzy dotychczasowe wydania tego obejrzało średnio 81 tys. odbiorców, a najpopularniejszy odcinek z 15 lutego przyciągnął przed ekrany średnio 92 tys. oglądających. Najsłabiej pod względem oglądalności wydają niedzielne wydanie ze średnią na poziomie 39 tys. widzów. Najniższą oglądalność program zanotował w niedzielę 2 lutego, kiedy obejrzało go średnio 37 tys. odbiorców" – czytamy na Wirtualnemedia.pl.

Czytaj też:
Kara dla TV Republika. "Politykom nic do tego"
Czytaj też:
Show TVP z nowymi gwiazdami. Wyniki mówią same za siebie

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: Wirtualne Media