Zmiany w składzie kultowego show TVP. Wyniki mówią same za siebie

Zmiany w składzie kultowego show TVP. Wyniki mówią same za siebie

Dodano: 
Prezenterzy Tomasz Kammel i Ida Nowakowska
Prezenterzy Tomasz Kammel i Ida Nowakowska Źródło: PAP / Radek Pietruszka
TVP wprowadziła duże zmiany w swoim kultowym show. Jak teraz wygląda oglądalność "The Voice Kids"?

Po zmianie władzy, Telewizja Polska zdecydowała się na rewolucje w swoich formatach rozrywkowych. W popularnym programie muzycznym "The Voice of Poland" wymieniono niemal całą dotychczasową ekipę programu. Podobnie w "The Voice Senior". Tam wymieniono wszystkich trenerów i prowadzącego, a ze starego składu w programie pozostała jedynie Marta Manowska.

Zmiany w "The Voice Kids"

W sierpniu 2024 roku rozpoczęły się nagrania do nowego sezonu "The Voice Kids". Okazało, że w 8. edycji show widzów czeka sporo zmian. Trenerami pozostali wprawdzie: Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska, ale zabrakło poprzednich gospodarzy.

W nowej serii po raz pierwszy w historii zobaczyliśmy dwie prowadzące, których nazwiska oficjalnie ogłoszono w "Pytaniu na śniadanie". Tomasza Kammela i Idę Nowakowską-Herdon zastąpiły dziennikarka Paulina Chylewska oraz znana z "M jak Miłość" aktorka – Michalina Sosna. Format powrócił na antenę wiosną 2025 roku.

– Możliwość współprowadzenia "The Voice Kids" i spotkanie z tyloma uzdolnionymi dziećmi to wyjątkowa przygoda, ale też wyzwanie. Chcę jak najlepiej wspierać te młode talenty, które mają odwagę spełniać swoje marzenia, a wszystkim, którzy to robią, zawsze mocno kibicuję! Wierzę, że program dostarczy nam wszystkim mnóstwo dobrej energii, fantastycznych, radosnych i wzruszających chwil. "The Voice Kids" jest według mnie jednym z tych programów, który może ubarwić naszą codzienność szczerymi, dziecięcymi emocjami, a te zawsze powinniśmy pielęgnować w sobie bez względu na wiek – mówiła kilka miesięcy temu Sosna, ciesząc się z nowej roli w TVP.

Jak wypadła nowa edycja show?

Najnowsza edycja "The Voice Kids" w TVP2 wystartowała 22 lutego. Podobnie jak rok temu, program można oglądać w soboty o godz. 20.00.

Jak informują Wirtualne Media, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement, po trzech tygodniach emisji, program format ogląda średnio 1,34 mln widzów, co daje Dwójce udział w rynku na poziomie 11,45 proc. w gronie wszystkich widzów i 7,81 proc. w grupie 16-59.

Jak dotąd, najchętniej oglądanym odcinkiem był ten emitowany w drugim tygodniu. "The Voice Kids" z 1 marca zgromadził przed ekranami 1,47 mln odbiorców. Tydzień później średnia oglądalność muzycznego talent show wyniosła 1,18 mln.

"Rok temu siódma edycja "The Voice Kids" emitowana w Dwójce w analogicznym okresie gromadziła po trzech tygodniach emisji średnio 1,59 mln widzów, co przełożyło się na 13,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,96 proc. w grupie 16-59. Program miał wówczas o 236 tys. odbiorców więcej" – zauważają Wirtualne Media.

Czytaj też:
TVN czy TVP? Wyniki mówią same za siebie
Czytaj też:
Awantura w TVP. "Kto dał panu zlecenie, żeby tutaj przyjść?"

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: Wirtualne Media