Widowie Polsat News już od 1 lutego, w sobotnie wieczory, będą mogli zobaczyć nowy format stacji – "Dobry wieczór Polsko". Prowadzącymi program będą: Grzegorz Jankowski i Adamina Sajkowska. Z zapowiedzi wynika, że przedstawią oni dwa różne stanowiska na poruszane w studio problemy.
Nowy program w Polsat News. Grzegorz Jankowski i Adamina Sajkowska prowadzącymi
"Tematami będą zagadnienia społeczne, gospodarcze, obyczajowe i kulturowe. Prowadzący program omówią je z ekspertami, znawcami tematu, publicystami" – czytamy na Wirtualnemedia.pl. Nowy program publicystyczny będzie oparty o spór światopoglądowy.
"Dobry wieczór Polsko” to spór o podejście do świata – bez owijania w bawełnę, pokazujący trudną, często niewygodną prawdę" – podkreśla stacja w komunikacie.
Grzegorz Jankowski słynie ze swoich konserwatywnych poglądów, natomiast Adamina Sajkowska to dziennikarka o poglądach zdecydowanie liberalnych. Emisja "Dobry wieczór Polsko" zaplanowana jest w każdą sobotę o godz. 19.50 w Polsat News.
Jankowski o nowym formacie: Będzie żywo, interesująco, z energią
Nowy program ze swoim udziałem zapowiedział również w mediach społecznościowych prowadzący.
"Nowy program! #DobryWieczórPolsko w każdą sobotę o 19.50 w Polsat News. Najważniejsze tematy polityczne, społeczne, kulturowe. Półtoragodzinny program poprowadzę wspólnie z Adaminą Sajkowską. Będzie żywo, interesująco, z energią!" – napisał na X.
Grzegorz Jankowski w dni powszednie, o godz. 16.30, w Polsat News prowadzi obecnie autorski program – "Punkt widzenia Grzegorza Jankowskiego".
Ranking oglądalności
Firma Nielsen opublikowała w połowie stycznia pierwszy w historii raport, który uwzględnia nie tylko pomiar streamingu na telewizorach, ale również oglądanie treści wideo w domach na innych urządzeniach. W badaniu, które ukazało się pod nazwą All Screens Video Landscape, zaprezentowano roczne dane dotyczące oglądalności na telewizorach, PC/laptopach, smartfonach i tabletach. Badanie dotyczy 93 proc. polskich gospodarstw domowych, które posiadają w domu telewizor.
Według opublikowanych przez firmę wyników, liderem zestawienia jest grupa Warner Bros. Discovery, nadawca m.in. stacji TVN, TVN7, TVN24 czy Eurosport, ale też właściciel platform streamingowych Max i Player. Grupa posiada 19,5 proc. udziału w kategorii źródeł treści wideo.
Drugie miejsce należy do Telewizji Polskiej, która zanotowała wynik na poziomie 18,4 proc. Dane dotyczą wszystkich kanałów nadawcy (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Seriale), ale nie obejmują oglądalności serwisów TVP VOD i TVP GO, które, według Nielsena, nie zmieniłyby kolejności grup w rankingu.
Podium zamyka Grupa Polsat, nadawca Polsatu, Polsat News, Super Polsatu czy TV4, ale też właściciel serwisu Polsat Box GO. Udział grupy to 18,2 proc.
Czytaj też:
Gwiazda CNN znika z anteny. Trump nie kryje satysfakcji: Wielki nieudacznik