Przed startem jesiennej ramówki Telewizji Polskiej w 2024 roku, w mediach piętrzyły się spekulacje na temat przyszłości Marty Manowskiej w mediach publicznych. Prezenterka została ostatecznie w TVP. Wciąż jest prowadzącą m.in. programu "Rolnik szuka żony". Format polega, przede wszystkim, na znalezieniu partnerów dla uczestników, ale poruszane są w nim również codzienne problemy i zmagania polskich rolników. 11. seria zadebiutowała w TVP 15 września. Po ostatnim odcinku widzowie trzymali kciuki za relację Rafała i Dominiki, jednak para rozstała się niedługo po programie.
W Wielkanoc stacja TVP wyemitowała zerowy odcinek 12. edycji "Rolnik szuka żony". W nowej edycji bierze udział siedmiu uczestników i jedna rolniczka. Okazuje się, że pojawiły się komplikacje i widzowie będą musieli poczekać na emisję nieco dłużej.
Komplikacja ws. show TVP. Widzowie mogą być zawiedzeni
Zmiany, które wprowadzono w nowej edycji wpływają na cały program. Tym razem, oprócz rolników, zobaczymy tam także uczestników związanych z innymi dziedzinami gospodarki wiejskiej, m.in. pszczelarzy czy pasterzy. Te zmiany, ale również nadchodzące wydarzenia sportowe, sprawiły, że widzowie muszą uzbroić się w cierpliwość, bo premiera nowego sezonu zostanie przesunięta.
"W tym roku, podobnie, jak w poprzednich latach emisja może być przełożona na połowę września, ale nie znamy jeszcze dokładnej daty. Wszystko przez różnego rodzaju wydarzenia sportowe" – wyjawiła osoba z produkcji w rozmowie z "Faktem".
To jednak nie wszystko. Tabloid ustalił również, że pod znakiem zapytania stoi udział jedynej rolniczki, która bierze udział w 12. sezonie.
Drastyczny spadek oglądalności "Rolnik szuka żony"
Po emisji pierwszych odcinków 11. sezonu "Rolnik szuka żony", Wirtualne Media opublikowały dane Nielsen Audience Measurement, z których wynikało, że program zanotował drastyczny stadek oglądalności w stosunku do poprzedniego sezonu.
Pierwsze trzy odcinki obejrzało średnio 1,54 mln osób. Przełożyło się to na 13,82 proc. udziału Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,87 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
"Analizując dane trzech kolejnych wydań programu, widać wzrost widowni z odcinka na odcinek. Porównując jednak wyniki bieżącej edycji "Rolnik szuka żony" do poprzedniej serii emitowanej na antenie TVP1 ubiegłej jesieni, program stracił 593 tys. odbiorców" – podkreślały Wirtualnemedia.pl.
Czytaj też:
Dzieci Kulczyka pozywają TVP. Chcą ogromnych pieniędzyCzytaj też:
Znany prezenter odchodzi z TVN-u. "Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana"