Powrót celebrytki do TVP. Widownia spada z odcinka na odcinek

Powrót celebrytki do TVP. Widownia spada z odcinka na odcinek

Dodano: 
Barbara Kurdej-Szatan
Barbara Kurdej-Szatan Źródło: PAP / Stach Leszczyński
Oglądalność programu Barbary Kurdej-Szatan w TVP spada z każdym kolejnym odcinkiem. Są wyniki.

Barbara Kurdej-Szatan zniknęła z telewizji publicznej i serialu "M jak Miłość" niecałe trzy lata temu. Nazwała wówczas Straż Graniczną "mordercami", czym wywołała powszechne oburzenie. Przed wybuchem głośnej afery prowadziła liczne programy na antenach publicznego nadawcy, m.in. "The Voice of Poland", "The Voice Kids" czy "Kocham Cię, Polsko!", a także koncerty okolicznościowe organizowane przez TVP.

Barbara Kurdej-Szatan wróciła do TVP

Kurdej-Szatan zdecydowanie skorzystała na zmianie władzy w TVP. Już w kwietniu pojawiła się jako gość "Pytania na śniadanie" TVP 2, a pod koniec maja poprowadziła koncert TVP "Nie ma jak u mamy". Na scenie towarzyszył jej mąż. Otrzymała również posadę prowadzącej nowy format rozrywkowy z udziałem gwiazd – "Cudowne lata".

Formuła nowego programu przypomina trochę show "Kocham Cię Polsko!". Uczestnicy są dzieleni na dwie drużyny – boomerów, którą zasilają muzycy, sportowcy, aktorzy, kabareciarze, dziennikarze i osobowości medialne, oraz milenialsów, w skład której wchodzą popularni influencerzy, aktorzy i wokaliści młodego pokolenia.

Program miał pierwotnie ukazywać się w TVP 2 w piątki o godz. 20.45 począwszy od 6 września. Jednak, po aktualizacji ramówki, emitowany jest w niedziele o godz. 16.10. Pierwszy odcinek widzowie zobaczyli 8 września.

"Cudowne lata" zajęły w ramówce TVP2 miejsce teleturnieju "Tak to leciało!". Program, którego nową edycję po raz pierwszy poprowadzi Kacper Kuszewski, jest z kolei emitowany w czwartki o godz. 20.45 począwszy od 12 września.

Powrót Kurdej-Szatan do TVP. Wyniki mówią same za siebie

Jak informują Wirtualne Media, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement, po trzech odcinkach program miał średnio 530 tys. widzów, co przełożyło się na 6,36 proc. udziału Dwójki w grupie 4+ i 4,76 proc. w 16-59.

Widać jednak wyraźną tendencję spadkową. Pierwszy odcinek oglądało 600 tys. widzów, a drugi, emitowany gdy wzrosła widownia stacji informacyjnych z powodu powodzi przyciągnął już 505 tys. oglądających. Trzeci obejrzało z kolei 470 tys. widzów.

Czytaj też:
Gwiazdor TVP uderza w zwolnionych kolegów. "Podlizywanie się, noszenie czekoladek"
Czytaj też:
Nowa prowadząca "Wiadomości". Dołączyła do byłych gwiazd TVP

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: Wirtualne Media