Kanał Zero wystartował w lutym 2024 r. Projekt Krzysztofa Stanowskiego szybko zyskał ogromną popularność. 1 lutego 2026 r. ruszy portal internetowy, który tworzyć będzie redakcja składająca się z kilkudziesięciu dziennikarzy. Obok portalu, tego samego dnia ma też zacząć nadawać telewizja Kanał Zero TV.
16 grudnia w Rzeszowie odbył się kongres Kanału Zero, na którym twórca przedsięwzięcia podsumował 2025 rok, również pod względem wyników i zarobków.
Wyniki Kanału Zero. Te liczby robią wrażenie
Rekordowym miesiącem dla projektu Krzysztofa Stanowskiego był maj, czyli ostatni miesiąc kampanii wyborczej przed wyborami prezydenckimi. Wyświetlenia Kanału Zero sięgnęły wówczas ponad 175 mln. – Myślę, że jest to jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy, wynik w historii polskiego YouTube'a – zaznaczył dziennikarz. – Te wzrosty, które rozpoczęły się w kwietniu, w dużej mierze się potem utrzymały, czego dowodem jest grudzień – dodał Stanowski. W grudniu liczbę wyświetleń oszacowano na 101 mln.
– Te wszystkie pokazane tu słupki sumują się do bardzo ładnego wyniku – stwierdził twórca Kanału Zero. – 2025 rok, to jest rok, w którym, mam nadzieję, pęknie miliard wyświetleń Kanału Zero – zapowiedział. Dla porównania w 2024 roku było to niespełna 427 mln. – To jest bariera, która wcześniej wydawała się absolutnie nie do pobicia.
Jak podano podczas prezentacji, w mijającym roku kanał zero zanotował 1650 godzin transmisji, a na żywo w najlepszym momencie oglądało go ponad 361 tys. widzów. W tym czasie opublikowano 5500 filmów, których łączny czas oglądania wyniósł 175 mln godzin. Kanał Zero opublikował 126 materiałów, które doczekały się więcej niż miliona wyświetleń. Kanał Zero ma 6,7 mln unikalnych widzów miesięcznie. Na czacie wymieniono około 2,7 mln wiadomości i dodano 6,5 mln komentarzy. Treści odtwarzano w 208 krajach na świecie. W ciągu roku liczba subskrybentów wzrosła z 1,4 mln do 2,1 mln.
Ogromne wzrosty w stosunku do 2024 roku zanotowano w mediach społecznościowych Kanału Zero. Liczba obserwujących na Facebooku powiększyła się o 590 proc. i wynosi obecnie ponad 700 tys. Materiały na tej platformie mają 1,1 mld wyświetleń. Na X kanał obserwuje ponad 200 tys. użytkowników, a łączna liczba wyświetleń to ponad 590 mln. Medium jest obecne również na Instagramie (ponad 556 tys. obserwujących i 728 mln wyświetleń), a także na TikToku (493 tys. obserwujących i 312 mln wyświetleń).
Łączna liczba wyświetleń w mediach społecznościowych wyniosła 2,75 miliarda.
Ile zarobił projekt Stanowskiego?
Kanał Zero zaczynał z 2 sponsorami, obecnie jest ich 28.
Przychody z YouTube'a w 2025 roku wyniosły 11 800 000 zł. Tylko w maju YT wypłacił kanałowi ponad 2 mln zł.
Łączne przychody sumaryczne Kanału Zero w mijającym roku wyniosły ponad 40,5 mln zł.
EBITDA za 2025 rok wyniosła 9,1 mln zł w porównaniu do 4,3 mln za 2024 rok. – To jest wynik, który pozwala nam patrzeć w przód – stwierdził Stanowski.
Czytaj też:
"Będzie mocne uderzenie". Stanowski ujawnia nazwiskaCzytaj też:
Szokujący telefon do Kanału Zero. "Zrobiłem kompletną głupotę"
