Ten program TVP miał być hitem jesieni. Warto było wymieniać gwiazdy?

Ten program TVP miał być hitem jesieni. Warto było wymieniać gwiazdy?

Dodano: 
Kadr z programu "The Voice of Poland"
Kadr z programu "The Voice of Poland" Źródło: YouTube / The Voice of Poland
Jak wypada nowa edycja "The Voice of Poland"? TVP wymieniła niemal cały skład programu.

Telewizja Polska wprowadziła istotne zmiany w swoich formatach rozrywkowych. W popularnym programie muzycznym "The Voice of Poland" wymieniono niemal całą dotychczasową ekipę. W 15. edycji, która wystartowała w sobotę 7 września, nie było już większości gwiazd związanych wcześniej z formatem. Prowadzącymi zostali Paulina Chylewska i Maciej Musiał. Relację zza kulis zdaje Jan Dąbrowski. W jury pozostali Lanberry oraz Tomson i Baron, a Justyna Steczkowska i Marek Piekarczyk zostali wymienieni na kontrowersyjnego muzyka – Michała Szpaka i Kubę Badacha, piosenkarza, a prywatnie zięcia byłego prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego.

Internauci często wyrażają swoje niezadowolenie z wyboru Szpaka i Badacha na nowych jurorów. Widzom nie podoba się napięta atmosfera między nimi i prywatne uwagi, które wymieniają w trakcie programu. Format wciąż jednak cieszy się dużą popularnością. Jak wypada na tle poprzedniej edycji?

Nowa odsłona "The Voice of Poland". Wyniki mówią same za siebie

Jak pod koniec września informowały Wirtualne Media, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement, po trzech tygodniach 15. edycję programu oglądało średnio 1,24 mln widzów, co dawało TVP2 udział w telewizyjnym rynku na poziomie 11,7 proc. w grupie wszystkich widzów i 8,7 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Średnia oglądalność "The Voice of Poland" wyniosła wówczas 1,47 mln odbiorców, a widzów przybywało z każdym kolejnym odcinkiem.

Mimo tego, start nowego formatu wypadł gorzej niż początek 14. sezonu, który widzowie oglądali jesienią 2023 roku. Wówczas średnia widownia była większa o 131 tys. odbiorców.

Teraz TVP pochwaliło się w mediach społecznościowych najnowszymi wynikami programu.

"RZESŁUCHANIA W CIEMNO 15. edycji "The Voice of Poland" dobiegły końca! Z każdym kolejnym odcinkiem, w którym słuchaliśmy nowych uczestników walczących o tytuł Najlepszego Głosu w Polsce, liczba widzów naszego programu rosła. Ale to co wydarzyło się 5 października… Zobaczcie sami – 1,7 miliona. Dziękujemy, że jesteście z nami! Przypominamy, że już w najbliższą sobotę startują BITWY i obiecujemy, że będzie się działo! Oj, będzie!" – przekazano na profilach "The Voice of Poland".

instagramCzytaj też:
Nowa dziennikarka w "Wiadomościach". Pracowała w TVP i TV Republika
Czytaj też:
Zwrot ws. sylwestra TVP w Zakopanem? "Analizujemy możliwości"

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: DoRzeczy.pl / Instagram, wirtualnemedia.pl