Nowa twarz w śniadaniówce TVN-u. To gwiazda TikToka

Nowa twarz w śniadaniówce TVN-u. To gwiazda TikToka

Dodano: 
Damian Michałowski i Marcin Prokop w "Dzień dobry TVN"
Damian Michałowski i Marcin Prokop w "Dzień dobry TVN" Źródło: Player/Dzieńdobry TVN
Jacek Cygan będzie nową twarzą śniadaniówki TVN. Dziennikarz filmowy jest bardzo popularny na TikToku.

Niedawno do śniadaniówki TVN na stałe dołączył Maciej Dowbor. Co tydzień, w programie pojawiają się też znane osoby ze świata show biznesu, kultury czy sportu, które spróbują wcielić się w gospodarzy śniadaniówki. Do tej pory w akcji wzięli udział: Adam Małysz, Piotr Adamczyk, Małgorzata Ostrowska, Anita Włodarczyk, Krzysztof Zalewski czy Szymon Majewski.

Teraz okazuje się, że ekipę śniadaniówki na stałe wzmocni gwiazda TikToka.

Jacek Cygan w "Dzień dobry TVN". Gwiazda TikToka z nową posadą

Jacka Cygana dobrze kojarzą użytkownicy TikToka zainteresowani tematyką filmową. Twórca internetowy prowadzi tam program o filmach i serialach – TVtok. Jego konto na tej platformie, które prowadzi jako Jack Cygan, obserwuje ponad 90 tys. internautów. Cygan ma również audycję poświęconą tej samej tematyce w radiowej Czwórce.

Serwis Wirtualne Media ustalił, że od środy 16 października Jacka Cygana zobaczymy w programie "Dzień Dobry TVN". Dołączy do grona dziennikarzy pojawiających się w kącku show-biznesowym: Aleksandry Rogowskiej i Edyty Zając. Do niedawna w tej roli występował Mateusz Hładki, który pozostaje reporterem "Dzień Dobry TVN", a od września prowadzi także program "Mówię wam" w TVN7.

To nie jest debiut Cygana w telewizji. Pojawiał się już gościnnie w mediach, a przez dwa lata współpracował z TVP w charakterze prezentera.

Ranking śniadaniówek. "Pytanie na śniadanie" traci widzów

We wrześniu "Dzień dobry TVN" utrzymało pozycję lidera wśród śniadaniówek. Program oglądało średnio 317 tys. widzów, czyli o 17 tys. więcej, niż przed rokiem. Przełożyło się to na średni udział w grupie ogólnej na poziomie 7,27 proc.

Drugie miejsce przypadło programowi "Pytanie na śniadanie". Śniadaniówka TVP we wrześniu przyciągała przed ekrany średnio 248 tys. widzów, czyli 122 tys. widzów mniej, niż rok wcześniej. Udział Dwójki w czasie nadawania śniadaniówki wynosił średnio 5,67 proc. w grupie ogólnej (spadek z 8,4 proc.).

Czytaj też:
Znana dziennikarka odchodzi z TVN24. "Kończymy etap tej przygody"
Czytaj też:
Co się dzieje z szefową śniadaniówki TVP? Wielkie zmiany w programie

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: Wirtualne Media