Kanał Zero wystartował 1 lutego o godz. 20.00. Za projekt odpowiada Krzysztof Stanowski, założyciel portalu piłkarskiego Weszło, który w ubiegłym roku odszedł z innego projektu na YouTube – Kanału Sportowego. Nowy projekt Stanowskiego cieszy się ogromną popularnością i ma już ponad 1,2 mln subskrybentów.
Teraz dziennikarz podzielił się nowymi informacjami o wynikach finansowych swojego przedsięwzięcia.
Ile zarobił Kanał Zero? Krzysztof Stanowski pokazał liczby
"Jako Kanał Zero zakończyliśmy lipiec z wynikiem, którego się nie spodziewałem, biorąc pod uwagę urlopy wśród członków redakcji, pogodę odciągającą widzów od ekranów – 35,2 mln wyświetleń. W pół roku działalności zrobiliśmy 230 milionów wyświetleń" – poinformował Krzysztof Stanowski na platformie X.
"Solidny wynik, ale mimo to, wydaje mi się, rewizja projektu we wrześniu jest konieczna, żeby dalej się rozwijać" – zauważył jeden z internautów.
"Rewizja contentu, personaliów i technologii trwa. Będą co jakiś czas "skoki" (oby we właściwym kierunku). Na pewno wrzesień będzie jakimś otwarciem, ogłosimy gruby transfer i październik technologicznie powinien być dla nas nowym rozdziałem" – odpowiedział mu twórca Kanału Zero.
Dopytywany o wynik finansowy, podkreślił, że i tak będą zobowiązani go ujawnić, więc nie jest to żadna tajemnica.
"Na razie mogę powiedzieć, że jakiś czas temu zakończyliśmy etap "wychodzenia na plus" dzięki bieżącej działalności. Inwestycja kosztowała 3 miliony złotych, które jakiś czas temu się zwróciły" – zdradził. "Pytacie o przychody z samego adsense w tym czasie. Wynoszą one 3 460 668,34, a więc trochę powyżej początkowego biznesplanu, w którym zakładałem 500 000 miesięcznie, a jest 577 000" – dodał w kolejnym poście na X.
twitterCzytaj też:
Miał być gościem Kanału Zero, ale zaczął stawiać warunki. "No to papa"Czytaj też:
Telewizja Republika depcze po piętach TVN-owi. Ogromny wzrost oglądalności