Znany aktor oburzony swoim wizerunkiem na "szampanie" dla dzieci. "Nie piję od 18 lat"

Znany aktor oburzony swoim wizerunkiem na "szampanie" dla dzieci. "Nie piję od 18 lat"

Dodano: 
Tomasz Kot
Tomasz Kot Źródło:PAP / Stach Leszczyński
Tomasz Kot pojawił się na etykiecie "szampana" dla dzieci w znanej sieciówce. Aktor wydał mocne oświadczenie.

Niedawno w mediach głośno było o premierze nowej odsłony "Akademi Pana Kleksa".To uwspółcześniona wersja klasycznej bajki Jana Brzechwy. Film przedstawia historię pozornie zwykłej dziewczynki – Ady Niezgódki – która trafia do tytułowej Akademii, żeby poznać świat bajek, wyobraźni i kreatywności. Przy pomocy wybitnego i szalonego pedagoga, profesora Ambrożego Kleksa, rozwija swoje niesamowite umiejętności, a także wpada na ślad, który pomoże jej rozwikłać największą rodzinną tajemnicę.

W rolę Ambrożego Kleksa wcielił się Tomasz Kot, którego na swego następcę namaścił sam Piotr Fronczewski. Adę Niezgódkę zagrała Antonina Litwiniak. Za scenariusz odpowiada Krzysztof Gureczny, a reżyserem filmu jest Maciej Kawulski.

Tomasz Kot twarzą "szampana" dla dzieci. Aktor jest oburzony. "Nie była to moja decyzja"

Teraz o Tomaszu Kocie zrobiło się głośno nie za sprawą filmu, a reklamy, w której bierze udział, jak się okazuje, wbrew swojej woli.

W sieci sklepów Lidl pojawił się bezalkoholowy napój gazowany imitujący szampana. Wyrób przeznaczony jest dla najmłodszych, a na butelce znajduje się zdjęcie Tomasza Kota w stylizacji z "Akademii Pana Kleksa". Aktor stanowczo odciął się od promocji tego produktu. Opublikował mocne oświadczenie w swoich mediach społecznościowych, przy okazji informując jaki jest jego stosunek do alkoholu.

"Oświadczam, iż osobiście nie mam nic wspólnego z reklamą napojów bezalkoholowych imitujących szampany, na których pojawił się mój wizerunek i nie była to moja decyzja. Wszelkie pretensje powinny być kierowane do podmiotów za to odpowiedzialnych" – napisał.

"Dowiedziałem się o istnieniu tych napojów w sklepach z postów w social media. Nie piję alkoholu od 18 lat i nigdy nie wyrażałem zgody na udział w reklamach pośrednio lub bezpośrednio związanych z alkoholem, w szczególności, kierowanych do dzieci. Moje zdanie na ten temat nie uległo zmianie" – dodał.

instagram

W sieci pojawiło się też wiele głosów, że tego typu napoje dla dzieci mogą utrwalać w nich wzorzec, że dobra zabawa kojarzy się z alkoholem.

Czytaj też:
Tłum gwiazd na premierze "Akademii Pana Kleksa". Zachwytom nie ma końca
Czytaj też:
Gwiazdor "Przyjaciół" wszystkich okłamał? "Nigdy nie był czysty"

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: DoRzeczy.pl / Instagram