"Telewizja numer jeden z Polsce". TV Republika zostawia konkurencję w tyle

"Telewizja numer jeden z Polsce". TV Republika zostawia konkurencję w tyle

Dodano: 
Telewizja Republika, zdjęcie ilustracyjne
Telewizja Republika, zdjęcie ilustracyjne Źródło: PAP / Leszek Szymański
W poniedziałek TV Republika pobiła rekord oglądalności. Zdeklasowała wszystkie telewizje w Polsce.

Telewizja Republika zorganizowała w poniedziałek 14 kwietnia debatę prezydencką. Wzięli w niej udział: Grzegorz Braun, Artur Bartoszewicz, Szymon Hołownia, Marek Jakubiak, Sławomir Mentzen, Karol Nawrocki, Krzysztof Stanowski, Joanna Senyszyn, Adrian Zandberg i Marek Woch. Magdalena Biejat i Rafał Trzaskowski już wcześniej zapowiedzieli, że nie stawią się na debacie. Zabrakło również Macieja Maciaka.

Debata została podzielona na cztery bloki tematyczne: bezpieczeństwo, gospodarka, służba zdrowia i polityka międzynarodowa. Kandydaci odpowiedzieli również na dwa pytania, które widzowie Republiki wybrali w internetowym głosowaniu. Później uczestnicy debaty mogli zadawać sobie nawzajem pytania, bez prawa do riposty. Wydarzenie prowadziła Katarzyna Gójska.

TV Republika najlepsza w Polsce. Rekordowa oglądalność

Debatę prezydencką mogli oglądać nie tylko widzowie Republiki, ale także telewizji wPolsce24. Mariusz Wójcicki, dyrektor Stars.TV, poinformował na portalu X, że transmisja w obu prawicowych stacjach zgromadziła w sumie 2,34 mln widzów i miała 22,59 proc. udziału w rynku.

"Wczoraj ponownie telewizją numer jeden w Polsce pod względem oglądalności była Republika z kolejnym rekordowym dla siebie udziałem w rynku na poziomie 12,29%. Ich debata także była numerem jeden w czasie emisji, zgromadziła (wraz z wPolsce) 2,34 mln widzów z udziałem na poziomie 22,59%. Mowa tu o oglądalności czysto telewizyjnej czyli mux, sat, kabel, bez netu" – napisał na platformie X.

twitter

Z kolei szef wydawców TV Republika, Jarosław Olechowski, opublikował dane Nielsen Audience Measurement z tego dnia. Wynika z nich, że stacja zdeklasowała wszystkie telewizje w Polsce.

W grupie wszystkich widzów Republika w poniedziałek miała 12,28 proc. udziału w rynku. Kolejne miejsca zajęły: TVP2 (7,12 proc.), TVP1 (6,31 proc.), Polsat (6,28 proc.), TVN24 (6,02 proc.), i TVN (5,75 proc.). Udział TVP Info wyniósł 1,60 proc., Polsat News 1,37 proc., wPolsce24 1,06 proc., a Wydarzeń 24 0,92 proc.

twitterCzytaj też:
TV Republika zostawia w tyle TVN24. Co na to znany dziennikarz?
Czytaj też:
Burza wokół koncertu TVP. Ludzie pytają: Skąd pieniądze?

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: DoRzeczy.pl / X