Anna Dereszowska zamieściła w mediach społecznościowych obszerne oświadczenie, w którym przedstawiła się jako ofiara znanej firmy, oferującej rozmaite usługi finansowe. Aktorka twierdzi, że straciła znaczną sumę pieniędzy i nie może skontaktować się z przedsiębiorstwem. Podjęła już odpowiednia kroki prawne, ale postanowiła ostrzec też swoich fanów.
Anna Dereszowska oszukana przez znaną markę?
Aktorka przyznała w poście na Instagramie, że długo zastanawiała się nad umieszczeniem tej informacji w sieci. "Ale w obliczu sytuacji, w której wciąż wiele osób codziennie może być narażonych na nieuczciwe praktyki a w konsekwencji być może utratę środków uznałam, że powinnam to zrobić..." – napisała.
W zamieszczonym przez aktorkę oświadczeniu czytamy, że spłaca kredyt hipoteczny w obcej walucie, dlatego od lat korzystała z usług "największego w tej części Europy kantoru internetowego".
"Firma ta wydawała się wiarygodna nie tylko z powodu wieloletniej działalności na rynku, tysięcy korzystających z jej usług klientów, ale też licznego zaangażowania w sponsoring wielu dużych podmiotów oraz klubów sportowych m.in. polskiej kadry koszykówki czy klubu Chicago Bulls!" – podkreśliła Dereszowska.
Aktorka nie ujawniła dokładnej kwoty, jaką zdecydowała się powierzyć firmie. Ostrzegła jednak swoich fanów przed korzystaniem z usług kantoru.
"5 listopada br. wpłaciłam na konto [nazwa firmy] bardzo znaczącą dla nas kwotę polskich złotych celem wymiany na euro. Do dnia dzisiejszego te pieniądze do mnie nie wróciły. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, a na wezwania do zwrotu wpłaconych środków nie odpowiada" – napisała.
Ostrzeżenie przed oszustwem. Sprawa trafi do sądu
Jak dodała próbowała kilkanaście razy skontaktować się z firmą, ale nawet po kilku godzinach próby nawiązania połączenia, się to nie udawało. Nie działał również Skype.
"Natomiast strona internetowa sprawia wrażenie w pełni działającej i nieświadom kłopotów w jakich znajduje się [nazwa firmy] klient, taki jak ja, może bez problemu wpłacić pieniądze ale nie jest wykluczone, że ich nie odzyska, jak to ma miejsce w moim przypadku" – czytamy.
Wiem już, że jestem jednym z wielu poszkodowanych klientów. Ale dlaczego strona [nazwa firmy] wciąż funkcjonuje i pozwala na wpłatę pieniędzy skoro transakcje nie są realizowane albo są realizowane w sposób wybiórczy?" – zastanawia się Dereszowska.
Korzystającym z usług kantoru aktorka poleciła "przyjrzeć się sytuacji w jakiej znajduje się spółka oraz przeczytać dostępne artykuły".
Na koniec zaznaczyła, że po tym, jak poinformowała, że zamieści w swoich mediach społecznościowych takie ostrzeżenie, firma wyszła z propozycją ugody.
instagramCzytaj też:
Serial nowej ekipy TVP. Kontrowersyjna gwiazda w roli głównejCzytaj też:
Znana prezenterka żegna się z TVP. Pracowała tam ponad 25 lat