Zabrali mu wszystkie znane programy w TVP. Wyniki nowego show mówią same za siebie

Zabrali mu wszystkie znane programy w TVP. Wyniki nowego show mówią same za siebie

Dodano: 
Dziennikarz muzyczny Marek Sierocki
Dziennikarz muzyczny Marek Sierocki Źródło: PAP / Tomasz Gzell
Po zmianie władz w TVP, Marek Sierocki stracił wszystkie znane formaty. Jak wypada jego nowe show w TVP2?

Pod koniec grudnia 2023 roku mediami wstrząsnęła informacja, że Marek Sierocki został zwolniony ze współpracy z Telewizją Polską, co potwierdził sam słynny dziennikarz muzyczny. Informacja wywołała falę negatywnych komentarzy, po których TVP postanowiło jednak zostawić go na antenie.

Marek Sierocki został w TVP. Dostał program

Sierocki od połowy lat 80. był prezenterem muzycznym "Teleexpressu". Tworzył w ramach programu kącik muzyczny, w którym prezentowano nowe albumy oraz utwory polskich i zagranicznych artystów. Prowadził też "Szansę na sukces" i razem z Aleksandrem Sikorą komentował w poprzednich latach Konkurs Piosenki Eurowizji. Nie wrócił już do żadnego z tych formatów, ale dostał nowy program na antenie TVP2 – "To jest grane" m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami.

– Będzie przeglądem list przebojów, nie tylko polskich, ale też zagranicznych. Będę przyglądał się Hiszpanii, Włochom i Francji, bo tam dużo fajnego dzieje się w muzyce. W programie będzie też płyta tygodnia. Będą prowadzić go sam, ale będę też zapraszać gości, którzy zaprezentują nam swoje nowe płyty lub teledyski. Oprócz tego w programie będzie też kartka z kalendarza, która będzie przypomnieniem piosenki sprzed lat – zapowiadał w lutym Sierocki.

Są wyniki oglądalności "To jest grane"

Jak informuje teraz serwis Press.pl, na podstawie danych Nielsen Media, nowy program Marka Sierockiego w TVP2 ogląda średnio 126 tys. widzów. Nowe odcinki programu pokazywane są od 13 września, w każdy piątek ok. godz. 22.50.

Podczas emisji formatu, TVP 2 ma średnio 1,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,43 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 1,52 proc. w komercyjnej 16-59. Dotychczas najlepiej oglądało się wydanie z 4 października, program oglądało wówczas 158 tys. odbiorców.

Wiosną (od 8 marca do 17 maja w piątki, o godz. 21.55) program śledziło średnio 199 tys. widzów.

Dla porównania, we wrześniu 2024 TVP 2 miał średnio 5,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,13 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 4,29 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też:
Duże zmiany w Kanale Zero. Dołączają nowe osoby
Czytaj też:
Znany muzyk w TV Republika. Wydał oświadczenie po fali hejtu

Opracowała: Małgorzata Puzyr
Źródło: Press.pl