Wirtualne Media opublikowały niedawno ranking polskich stacji telewizyjnych. Jeśli chodzi o sierpniowe wyniki, Telewizja Republika zajęła szóste miejsce, a jej udział w rynku telewizyjnym poszedł w górę o 3354 proc., względem sierpnia ubiegłego roku.
Na początku września szef wydawców TV Republika pochwalił się z kolei świetnymi wynikami porannego pasma TV Republika. "GIGANTYCZNY SUKCES NOWEGO PORANNEGO PASMA @RepublikaTV. #Wstajemy i #PrzyjacieleRepubliki w piku obejrzało wczoraj blisko 350 tys. Widzów! W paśmie, w którym nadawaliśmy pokonaliśmy "Pytanie na śniadanie" i zrównaliśmy się z "Dzień dobry TVN. DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚCIE Z NAMI!" – napisał 10 września Jarosław Olechowski.
Teraz okazuje się, że jeszcze lepiej stacja Tomasza Sakiewicza radzi sobie w internecie.
Kolejny sukces TV Republika. Wypadli lepiej niż Kanał Zero
We wtorek, na platformie X pojawił się post Jarosława Olechowskiego dotyczący aktualnych wyników Telewizji Republika na platformie YouTube. Szef wydawców TV Republika ogłosił, że stacje zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów informacyjnych w serwisie. Jak dodał, jeśli chodzi o liczbę odsłon, TV Republika mocno wyprzedziła Kanał Zero Krzysztofa Stanowskiego. Zwrócił również uwagę na popularność programu "Republika Wstajemy".
"Jesteśmy numerem 1 wśród stacji informacyjnych na YouTube. @RepublikaTV o 10 mln więcej wyświetleń niż @OficjalneZero i wyrównaliśmy się z ilością subskrybentów za wrzesień. Fantastyczne wyniki także @Wstajemy. DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE!" – napisał Olechowski, załączając grafikę z wynikami oglądalności.
Nowy program hitem TV Republika. Sukces byłych gwiazd TVP
Telewizja Republika rozszerzyła swoją jesienną ramówkę o nowy program publicystyczny "W samo południe". Format rozpoczyna się o godz. 12.00, a poprowadzą go nowe twarze stacji – Ewa Bugała i Edyta Lewandowska. Obie dziennikarki pracowały wcześniej w Telewizji Polskiej.
Jak przekazały niedawno Wirtualne Media, po 13 wydaniach średnia oglądalność magazynu "W samo południe" wyniosła 256 tys. widzów, co przełożyło się na 6,27 proc. udziału w grupie 4+ i i 2,95 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Największą widownię miało wydanie z 16 września, gdy stacja relacjonowała wydarzenia związane z powodzią, która zaczęła się w zeszły weekend. Przyciągnął on przed ekrany 360 tys. widzów. Pozostałe wydania "W samo południe" nie przekroczyły granicy 300 tys. oglądających.