"No to zaczynamy o 20:00. Nasz team to mikstura wybuchowa. Ale będziemy jeszcze dodawać do niej kolejne elementy. W tym składzie zaczynamy, ale to nie jest nasze ostatnie słowo" – tak początek nadawania Kanału Zero zapowiadał Krzysztof Stanowski. Założyciel portalu piłkarskiego Weszło, odszedł kilka miesięcy temu z innego projektu na YouTube – Kanału Sportowego.
Kanał Zero, zgodnie z zapowiedzią wystartował w czwartek 1 lutego o godz. 20.00. Jako pierwsza została wyemitowana rozmowa z Krzysztofem Stanowskim, którą poprowadził Przemysław Rudzki. W trakcie rozmowy została m.in. przybliżona ramówka nowego projektu. Dzień później na kanale pojawił się wywiad z prezydentem Andrzejem Dudą. Przeprowadzili go wspólnie Krzysztof Stanowski oraz znany z RMF FM Robert Mazurek.
Jeśli chodzi o wyniki oglądalności, już w pierwszych dniach Kanał Zero zdeklasował Kanał Sportowy.
Ile zarobił już Kanał Zero? Krzysztof Stanowski ujawnił imponującą kwotę
Teraz Krzysztof Stanowski pochwalił się sukcesem swojego kanału za pośrednictwem X (dawniej Twitter). Zamieścił zrzut ekranu z platformy YouTube, na którym widać wyniki osiągnięte przez Kanał Zero.
"Dobre pierwsze pięć dni" – napisał dumny dziennikarz.
W odpowiedzi na post Stanowskiego, jeden z użytkowników X próbował przybliżyć, ile kanał mógł zarobić od startu.
"Jakieś 16k PLN z wyświetleń. Dobrze pamiętam? Na cały miesiąc wyszłoby 100k. Niby dużo, ale przy tych kosztach wychodzi, że biznes będzie wisiał na współpracy sponsorskiej" – można przeczytać.
Stanowski nie pozostawił tego bez odpowiedzi.
"Nie no, jakie 16 tysięcy" – stwierdził. Jak przekazał, w ciągu czterech dni było to około 115 tysięcy złotych z samych wyświetleń. Warto pamiętać, że to jednak tylko część dochodów. Kanał Zero zarabia również m.in. na umowach sponsorskich z różnymi markami.
Rewelacyjny start nowego projektu Stanowskiego. Mocne liczby na początek
Pierwsze nagranie, które pojawiło się na Kanale Zero, do poniedziałku rano zanotowało już 1,4 mln odtworzeń. Ogromną popularnością cieszył się również wywiad z prezydentem Dudą – obejrzano go do 5 lutego ponad 2,2 mln razy.
W weekend na Kanale Zero zadebiutowały też cotygodniowe magazyny. "Filmowe Zero" Tomasza Raczka do poniedziałku rano zanotowało 570 tys. wyświetleń, „"Gospodarcze Zero" Roberta Gwiazdowskiego – 440 tys., "Mazurek & Stanowski" – 810 tys., a "Trzecie Śniadanie" Marcina Mellera – 410 tys. Pokazano też głośno zapowiadany przez Krzysztofa Stanowskiego reportaż Mariusza Zielke o skazaniu piosenkarza Michała Wiśniewskiego w sprawie kredytu wziętego w SKOK Wołomin, który obejrzano ponad 770 tys. razy. Te liczby codziennie rosną.
Kanał Zero zyskał też dużą grupę nowych subskrybentów. Jeszcze przed startem, w środę 31 stycznia, miał ich 542 tys. 5 lutego ta liczba urosła już do ponad 710 tys. Obecnie jest to ponad 744 tys. użytkowników.
Czytaj też:
Nie chcą ujawnić zarobków nowej ekipy TVP. Będzie skarga do sąduCzytaj też:
Kolejna gwiazda "Wyborczej" z własnym programem w TVP Info