Nasze testy I Najmniejszy z napędzanych prądem crossoverów w rodzinie Mercedesa jest cichy, dynamiczny i komfortowy.
Czy jednak najtańszy „elektryk z gwiazdą” nadaje się do jazdy w zimowych miesiącach? Poniżej wynik testu przeprowadzonego zimą, gdy termometr wskazywał od –8 do +3℃. a trzymane poza garażem auto każdego ranka pokryte było lodową pokrywą (co widać na zdjęciach z przejażdżki na skraju lasu).
Samochód w kolorze złotego różu z długimi świetlnymi pasami przyciąga wzrok. Kompaktowy SUV w testowanej wersji 350 4matic ma ukryte pod maską 292 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi zaś 520 Nm. Takie parametry pozwalają na przyspieszenie od zera do 100 km/h w 6 s. Elektryczny napęd docenia się, nie tylko startując spod świateł, lecz także gdy trzeba sprawnie zmienić pas lub szybko i bezpiecznie włączyć się do ruchu na miejskich arteriach.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.