Miszczaka zastąpić ma Lidia Kazen, która do tej pory obejmowała stanowisko dyrektor programowej stacji TTV. To ona odpowiedzialna jest za kariery telewizyjne m.in. Przemysława Kossakowskiego, Sylwii Bomby czy Dagmary Kaźmierskiej – podaje serwis WP Gwiazdy. Kazen od 2021 roku była również dyrektor programową serwisu Player.pl.
"Nowa struktura pionu programowego TVN Warner Bros. Discovery odpowiada na dzisiejsze wyzwania i potrzebę zintegrowanego zarządzania całym portfolio kanałów w grupie. Zespół programowy TVN to wyjątkowa grupa doświadczonych profesjonalistów, zarażających pasją i energią. Od lat tworzą najlepszą telewizję w Polsce. Ogromnie się cieszę, że będę mogła z nimi na co dzień współpracować. Naszą ambicją i misją jest dostarczanie naszym widzom programów nowych, najwyższej jakości, zarówno tych produkowanych w Polsce, jak i najlepszych produkcji z całej grupy Warner Bros. Discovery" – mówi cytowana przez WP Katarzyna Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.
Miszczak po latach odchodzi z TVN
W czerwcu "Presserwis" dotarł do maila prezes Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyny Kieli, w którym napisała, że "Edward Miszczak zdecydował o odejściu z firmy". "Rozmawialiśmy z Edwardem od pewnego czasu na temat zmiany w naszej organizacji, jesteśmy więc do niego bardzo dobrze przygotowani. Edward w okresie przejściowym będzie pełnił funkcję dyrektora pionu Programmingu i będziemy mieli jeszcze czas, by się z nim pożegnać" – stwierdziła Kieli w wiadomości.
Odchodzący dyrektor programowy pożegnał się z pracownikami stacji e-mailem pod koniec czerwca. "Kochani, jak wszyscy wiemy, jedyną stałą rzeczą w naszym życiu jest zmiana. Właśnie nadszedł dla mnie czas takiej zmiany. Spędziłem w firmie ponad ćwierć wieku, razem z nią świętowałem wiele sukcesów, czasem też musiałem przełknąć gorzką pigułkę. Na koniec jednak myślę, że mogę być dumny z tego co razem zrobiliśmy - z ambitnej, ale mało znaczącej na telewizyjnym rynku stacji, która walczyła o pięć procent udziału, urośliśmy do wielkiej firmy, która ma ponad dwadzieścia kanałów, zajmuje ponad jedną czwartą rynku i stała się częścią jednej z największych na świecie firm dostarczających ludziom rozrywkę" – napisał Edward Miszczak.